«Quan vaig començar a dibuixar vaig sentir lo lluny que estava de mi mateixa», Rosa Ojeda

El taller de la Nausica, La mirada creativa, és com tornar al neixement, quan ploravem al món inmens, quan no teniem límits, quan experimentavem sense moral. Quan no teniem por.

Quan vaig començar a dibuixar vaig sentir lo lluny que estava de mi mateixa, em vaig adonar que estava construint un futur completament mental i materialista, que estava sacrificant la meva ànima per una idea mental d’èxit social artificial i superficial.

La Nausica m’ha tornat l’alegria i la il·lusió per l’art i la creativitat. M’ha tornat el meu somni, l’únic, m’ha tornat qui sóc, un nou camí a la nena interior.

Al final tornem allà on erem, tornem al què som, al que ens colpeja per dins i ens fa transcendir, tornem a la creació per regalar-la al món, tornem a la llum per convertir-nos en colors. Al final tornem a l’origen, aquell lloc interior que és l’univers.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

El taller de Nausica, la mirada creativa,  es como volver al nacimiento, cuando llorábamos al mundo inmenso, cuando no teníamos límites, cuando experimentábamos sin moral. Cuando no teníamos miedo.

Cuando empecé a dibujar sentí lo lejos que estaba de mí misma, me dí cuenta que estaba construyendo un futuro completamente mental y materialista, que estaba sacrificando mi alma por una idea mental de éxito social artificial y superficial.

Nausica me ha devuelto la alegría y la ilusión por el arte y la creatividad. Me ha devuelto mi sueño, el único, me ha devuelto quien soy, un nuevo camino hacia la niña interior.

Al final volvemos allí donde estábamos, volvemos a lo que somos, a lo que nos golpea por dentro y nos hace transcender, volvemos a la creación para regalarla al mundo, volvemos a la luz para convertirnos en colores. Al final volvemos al origen, ese lugar interior que es el universo.

Rosa Ojeda, art + design + poetry | www.ruseta.com

La Mirada creativa, taller de fin de semana en Sa Bosqueta_Junio 2012

Deja un comentario

  • Únete a otros 17 suscriptores